Seksi Stalker :)

Thursday, March 6

aku teroka kau baca

tiap hari tapak kaki berjalan. sama ada ikot arah tuju atau ikot hati. kau masih tertanya apakah mungkin kau dah kecapi segala. jawapannya hanya kau yang tahu. bagi kau, ada segala gadget dan teknologi itu sudah kejayaan. kau tak tahu, orang yang tiada kemewahan kayanya pada pengalaman. tak semestinya pengalaman berharga, kerna bagi yang gayat, apabila berada di puncah menara tamingsari mereka sudah berjaya. berjaya apa? berjaya atasi gayat. jadi kau tak boleh pandang rendah kejayaan orang. 

tapi untuk apa aku sembang pasal jelajah. kerna aku masih meneroka pelbagai ragam manusia dan rencah dunia. lain hari lain gayanya. atas bawah kiri kanan kalau pandang, aku tetap aku. tapi kalau dah sepuluh kali pandang kau cakap aku mcm Che Ta. aku tadah tangan aminkan. insyaallah. aku ada style tersendiri. dan hanya aku yang tahu. ala ala minah kepoh tapi kalau kau nak tahula. siapa sangka minah kepoh ni pasti berjaya? tadaaaaaaaa. 

No comments: