Seksi Stalker :)

Thursday, June 27

define the digit?

*happy birthday to you, anis sofia* official 20. nak habis bulan baru update. berbeza dengan tahun aktif blog. lepas kene baling tepung and telur dengan hanim and eman aku terus update. nampak tak nampak tak? tidak seperti tahun sebelum, celebration dimulakan dengan acara baling membaling dan sudah pasti mereka la master mind, mereka lah pemenang. aku? masih mamai konon sibuk melayan wishes birthday dari rakan rakan. dan setiap kali tarikh itula akan buat aku ingat sampai bila bila peristiwa itu. tahun 2013, tahun acah acah diva and retis gitu. jadi cake bertukar ice cream dan di letakkan, "HEPY BUZDAY ANYS LOVATO"    untuk mengingati zaman minat demi lovato kan? sekarang tidak lagi. hewhewhew. jadi, tibalah ucapan birthday girl kepada penaja, hek hek.
     -eman, hanim, aku akan ingat soalan, cuba kira berapa tahun dah persahabatan kita? and eman pasti jawab, aku kenal kau masa dlm perut lagi. and okay, sgt tak kelakar. dlm tempoh tu jugak la aku nak cakap, thank you. aku sayang korang. *lap air mata* hahahaha.  

No comments: